FAQ

Home » FAQ
FAQ2018-08-15T13:42:43+00:00

Heeft u een vraag aan ons? Kijk dan eerst even hieronder naar de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan gerust een email naar webshop@LingaDore.com.

Onder het kopje ‘Collections’ vindt u onze collecties. Artikelen die u hier bestelt komen in uw winkelwagentje (rechtsboven in de pagina). Wanneer u hierop klikt ziet u het overzicht van uw bestelling. Controleer hier of uw bestelling klopt of dat er verkeerde artikelen inzitten. U kunt in het winkelwagentje eenvoudig artikelen toevoegen en verwijderen. Wanneer u tevreden bent over de bestelling klikt u op afrekenen en gaat u door naar de ‘one page check out’. Op deze pagina kunt u uw gegevens invoeren, uw wijze van verzending kiezen, uw betaalmethode kiezen en eventueel een promotiecode invoeren. U kunt er ook voor kiezen een account aan te maken, zodat u de volgende keer niet weer uw gegevens in hoeft te voeren.

Kies uw betaalmethode in de veilige betaalomgeving en doorloop de stappen.
Uw bestelling is nu geplaatst! Op uw opgegeven emailadres ontvangt u een orderbevestiging van elke bestelling. Op het moment dat wij uw bestelling versturen, krijgt u een email van PostNL (Duitsland, DHL Paket) met daarin de mogelijkheid om de bezorging van uw pakketje te monitoren of te wijzigen.

Mocht u nou vragen hebben over het bestelproces, of over een reeds geplaatste bestelling, stuur dan gerust een email naar webshop@LingaDore.com.

Heeft u meer dan 4 werkdagen geleden een bestelling geplaatst, maar nog steeds niets ontvangen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! Stuurt u ons even een mailtje? Dan zoeken wij het zo snel mogelijk voor u uit. De email kunt u sturen naar webshop@LingaDore.com.

Ja, LingaDore.com bezorgt ook op zaterdag.

LingaDore.nl doet haar best om uw bestelling binnen 1-4 werkdagen bij u te bezorgen. In een heel enkel geval kan het zijn dat uw bestelling vertraging oploopt. In de praktijk zal dit echter sporadisch voorkomen. U kunt ons altijd een email sturen over uw bestelling via webshop@LingaDore.com.

Naast elk artikel vindt u een knop met ‘Size Guide’. Hier vindt u alle informatie die u nodig heeft om uw maat te bepalen. Wilt u het artikel liever eerst passen, dan verwijzen wij u graag naar onze winkels. Deze vindt u in onze Store Locator. Heeft u iets bestelt wat niet past? Stuur het dan binnen 14 dagen retour met de meegeleverde retoursticker (klik hier voor ons retourbeleid)

Het is het beste om LingaDore artikelen met de hand te wassen. Wilt u het toch in de wasmachine doen, gebruik dan in ieder geval een waszakje en was het vooral niet te warm. Kijk voor de exacte wasvoorschriften altijd in het carelabel in het artikel.

Nee, dat hoeft niet. U kunt ook zonder te registeren bestellen op LingaDore.com. Wij vragen u zich te registreren om het bestelproces te vereenvoudigen en u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wanneer u immers vaker wat bij ons bestelt, hoeft u niet telkens al uw gegevens in te vullen. Daarnaast willen wij u graag op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen, aanbiedingen en nieuwtjes. Wilt u geen e-mails meer van LingaDore.com ontvangen? Stuur dan even een email naar webshop@lingadore.com met het verzoek tot uitschrijving van de nieuwsbrief.
Wij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om en zullen deze niet aan derden verstrekken. Voor meer informatie kunt u onze ‘Privacy policy’ hier bekijken.

Winkelen op LingaDore.com is heel veilig. LingaDore werkt samen met gerenommeerde partners en heeft een duidelijke en eerlijke Privacy Policy. U kunt dus met een gerust hart op LingaDore.nl bestellen.

Jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Klik hier voor meer informatie over ons retourbeleid.

Dat is helaas niet mogelijk. Als u iets op LingaDore.nl hebt besteld, dan is de bezorging definitief. U kunt dan niet meer annuleren. Wat u wel kunt doen, is de artikelen meteen terug sturen als u ze hebt ontvangen. U krijgt dan uw geld terug (zie retourbeleid).

Het kan helaas gebeuren dat u een verkeerde kleur of maat heeft ontvangen. Sorry hiervoor. U kunt het artikel retourneren en het juiste artikel opnieuw bestellen op LingaDore.com of u neemt even contact met ons op via webshop@LingaDore.com.

Het kan helaas gebeuren dat uw bestelling niet compleet wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Neem even contact met ons op via webshop@LingaDore.com en we helpen u zo snel mogelijk.

Het kan helaas gebeuren dat u artikelen geleverd krijgt die u niet heeft besteld. Onze excuses voor het ongemak. Neem even contact met ons op via webshop@LingaDore.com, dan lossen wij het voor u op.

Uiteraard kunt u als winkelier/retailer ook bij ons terecht. Stuur een email naar info@LingaDore.com en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Voor foto’s, collectieomschrijvingen, persberichten en extra informatie kunt u altijd bij ons terecht. Stuur een email naar info@LingaDore.com.
In principe komen de artikelen op onze website niet opnieuw op voorraad. LingaDore Daily uitgezonderd. Staat uw maat er dus niet tussen, dan hebben we het helaas niet voor u op voorraad. Maar, niet getreurd: U kunt ook kijken bij een van onze verkooppunten of andere webwinkels. Klik hier voor een verkooppunt bij jou in de buurt.
X
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verhogen. Blijft u onze site gebruiken dan gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Accepteer

Bij inschrijving voor onze nieuwsbrief ontvang je maandelijks een commerciële nieuwsbrief.
Je kunt je te allen tijde afmelden voor de nieuwsbrief. De afmeldlink vind je onderaan elke nieuwsbrief.

Lees hier onze uitgebreide privacy verklaring.

Ben je nog geen 16? Dan moet iemand met ouderlijk gezag (mede)toestemming geven om je aan te mogen melden voor de LingaDore nieuwsbrief.