Wij besteden grote zorg dat de producten die wij leveren voldoen aan de bij het desbetreffende product vermelde specificaties en dat deze in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling van het aankoopbedrag.
Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant.
Een defect LingaDore artikel ontvangen? Meld dit binnen 24 uur na ontvangst via e-mail (webshop@lingadore.com).
Schrijf in de e-mail niet alleen wat jouw klacht is maar vermeld ook het ordernummer. Deze staat op de meegezonden factuur. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie met daarin een oplossing en hoe verder te handelen. Wij nemen de door jou ingediende klacht te allen tijde serieus.
Het kan zijn dat wij je vragen het product samen met ons schrijven retour te sturen alvorens wij een eventuele vervanging sturen of vergoeding uitkeren.
Heb je niet binnen 24 uur na ontvangst melding gemaakt van bovenstaande, dan gaan wij er van uit dat er conform jouw wensen is geleverd.
Heb je een klacht of kun je, je niet vinden in onze oplossing?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@lingadore.com.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.