Veelgestelde vragen

VeelgesteldeVragen

Ja, LingaDore.nl bezorgt ook op zaterdag.

Het kan helaas gebeuren dat uw bestelling niet compleet wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Neem even contact met ons op via webshop@LingaDore.com en we helpen u zo snel mogelijk.

In principe komen de artikelen op onze website niet opnieuw op voorraad. LingaDore Daily uitgezonderd. Staat uw maat er dus niet tussen, dan hebben we het helaas niet voor u op voorraad. Maar, niet getreurd: U kunt ook kijken bij een van onze verkooppunten of andere webwinkels. Klik hier voor een verkooppunt bij jou in de buurt.

Het is het beste om LingaDore artikelen met de hand te wassen. Wilt u het toch in de wasmachine doen, gebruik dan in ieder geval een waszakje en was het vooral niet te warm. Kijk voor de exacte wasvoorschriften altijd in het carelabel in het artikel.

LingaDore.nl doet haar best om uw bestelling binnen 1-4 werkdagen bij u te bezorgen. In een heel enkel geval kan het zijn dat uw bestelling vertraging oploopt. In de praktijk zal dit echter sporadisch voorkomen. U kunt ons altijd een email sturen over uw bestelling via webshop@LingaDore.nl.

Naast elk artikel vindt u een knop met ‘Size Guide’. Hier vindt u alle informatie die u nodig heeft om uw maat te bepalen. Wilt u het artikel liever eerst passen, dan verwijzen wij u graag naar onze winkels. Deze vindt u in onze Store Locator. Heeft u iets bestelt wat niet past? Stuur het dan binnen 14 dagen retour met de meegeleverde retoursticker (klik hier voor ons retourbeleid)

Onder het kopje ‘Collections’ vindt u onze collecties. Artikelen die u hier bestelt komen in uw winkelwagentje (rechtsboven in de pagina). Wanneer u hierop klikt ziet u het overzicht van uw bestelling. Controleer hier of uw bestelling klopt of dat er verkeerde artikelen inzitten. U kunt in het winkelwagentje eenvoudig artikelen toevoegen en verwijderen. Wanneer u tevreden bent over de bestelling klikt u op afrekenen en gaat u door naar de ‘one page check out’. Op deze pagina kunt u uw gegevens invoeren, uw wijze van verzending kiezen, uw betaalmethode kiezen en eventueel een promotiecode invoeren. U kunt er ook voor kiezen een account aan te maken, zodat u de volgende keer niet weer uw gegevens in hoeft te voeren.

Kies uw betaalmethode in de veilige betaalomgeving en doorloop de stappen.
Uw bestelling is nu geplaatst! Op uw opgegeven emailadres ontvangt u een orderbevestiging van elke bestelling. Op het moment dat wij uw bestelling versturen, krijgt u een email van PostNL (Duitsland, DHL Paket) met daarin de mogelijkheid om de bezorging van uw pakketje te monitoren of te wijzigen.

Mocht u nou vragen hebben over het bestelproces, of over een reeds geplaatste bestelling, stuur dan gerust een email naar webshop@LingaDore.com.

Voor foto’s, collectieomschrijvingen, persberichten en extra informatie kunt u altijd bij ons terecht. Stuur een email naar info@LingaDore.com.

Uiteraard kunt u als winkelier/retailer ook bij ons terecht. Stuur een email naar info@LingaDore.com en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Het kan helaas gebeuren dat u een verkeerde kleur of maat heeft ontvangen. Sorry hiervoor. U kunt het artikel retourneren en het juiste artikel opnieuw bestellen op LingaDore.nl of u neemt even contact met ons op via webshop@LingaDore.com.