VeelgesteldeVragen
Er ontbreken artikelen in mijn bestelling, wat nu?
Het kan helaas gebeuren dat uw bestelling niet compleet wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Neem even contact met ons op via webshop@LingaDore.com en we helpen u zo snel mogelijk.
Het artikel van mijn keuze is niet meer in mijn maat beschikbaar, wat nu?
In principe komen de artikelen op onze website niet opnieuw op voorraad. LingaDore Daily uitgezonderd. Staat uw maat er dus niet tussen, dan hebben we het helaas niet voor u op voorraad. Maar, niet getreurd: U kunt ook kijken bij een van onze verkooppunten of andere webwinkels. Klik hier voor een verkooppunt bij jou in de buurt.
Hoe kan ik mijn LingaDore artikelen het beste wassen?
Het is het beste om LingaDore artikelen met de hand te wassen. Wilt u het toch in de wasmachine doen, gebruik dan in ieder geval een waszakje en was het vooral niet te warm. Kijk voor de exacte wasvoorschriften altijd in het carelabel in het artikel.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan ontvangen?
LingaDore.nl doet haar best om uw bestelling binnen 1-4 werkdagen bij u te bezorgen. In een heel enkel geval kan het zijn dat uw bestelling vertraging oploopt. In de praktijk zal dit echter sporadisch voorkomen. U kunt ons altijd een email sturen over uw bestelling via webshop@LingaDore.nl.
Hoe weet ik of een artikel mij past?
Naast elk artikel vindt u een knop met ‘Size Guide’. Hier vindt u alle informatie die u nodig heeft om uw maat te bepalen. Wilt u het artikel liever eerst passen, dan verwijzen wij u graag naar onze winkels. Deze vindt u in onze Store Locator. Heeft u iets bestelt wat niet past? Stuur het dan binnen 14 dagen retour met de meegeleverde retoursticker (klik hier voor ons retourbeleid)