Veelgestelde vragen

VeelgesteldeVragen

Het kan helaas gebeuren dat u artikelen geleverd krijgt die u niet heeft besteld. Onze excuses voor het ongemak. Neem even contact met ons op via webshop@LingaDore.com, dan lossen wij het voor u op.

Heeft u meer dan 4 werkdagen geleden een bestelling geplaatst, maar nog steeds niets ontvangen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! Stuurt u ons even een mailtje? Dan zoeken wij het zo snel mogelijk voor u uit. De email kunt u sturen naar webshop@LingaDore.nl.

Winkelen op LingaDore.nl is heel veilig. LingaDore werkt samen met gerenommeerde partners en heeft een duidelijke en eerlijke Privacy Policy. U kunt dus met een gerust hart op LingaDore.nl bestellen.

Dat is helaas niet mogelijk. Als u iets op LingaDore.nl hebt besteld, dan is de bezorging definitief. U kunt dan niet meer annuleren. Wat u wel kunt doen, is de artikelen meteen terug sturen als u ze hebt ontvangen. U krijgt dan uw geld terug (zie retourbeleid).

Jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Klik hier voor meer informatie over ons retourbeleid.

Nee, dat hoeft niet. U kunt ook zonder te registeren bestellen op LingaDore.nl. Wij vragen u zich te registreren om het bestelproces te vereenvoudigen en u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wanneer u immers vaker wat bij ons bestelt, hoeft u niet telkens al uw gegevens in te vullen. Daarnaast willen wij u graag op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen, aanbiedingen en nieuwtjes. Wilt u geen e-mails meer van LingaDore.nl ontvangen? Stuur dan even een email naar webshop@lingadore.nl met het verzoek tot uitschrijving van de nieuwsbrief.
Wij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om en zullen deze niet aan derden verstrekken. Voor meer informatie kunt u onze ‘Privacy policy’ hier bekijken.