Wil je een item retourneren?

Bedankt voor je bestelling bij LingaDore!
Wij verwerken iedere bestelling met veel zorg en liefde. Ben je om wat voor een reden dan ook niet tevreden? Retourneren is uiteraard altijd mogelijk.
Dit kan binnen 30 dagen na het plaatsen van je bestelling. Plaats eenvoudig het meegeleverde retouretiket op de originele verzenddoos en lever het pakket in bij een PostNL punt.

Wil je retourneren? Vul dan hieronder het retourformulier in.

Retourformulier

Kom je uit Nederland of België? Vul dan dit formulier in.

Naam(Vereist)
Vul hier je e-mailadres in.
Vul hier het ordernummer in van de items die je wilt retourneren.

Vul hieronder in welke items je wilt retourneren

Vul hier het artikelnummer in van het 1e item dat je wilt retourneren.

Vul hier het artikelnummer in van het 2e item dat je wilt retourneren.

Vul hier het artikelnummer in van het 3e item dat je wilt retourneren.

Vul hier het artikelnummer in van het 4e item dat je wilt retourneren.

Let op: voor een goede afhandeling is het belangrijk dat de producten die retour komen correct verpakt worden. Onrespectvol ingepakte retourpakketten worden niet in behandeling genomen. Verpak het product dus altijd in de (onbeplakte, onbeschreven) originele productverpakking en vervolgens – samen met het retourformulier – in een nette, stevige oververpakking. We verwerken je retour binnen 30 dagen en maken dan ook de terugbetaling in orde. De retourprocedure en alle retourvoorwaarden zijn ook terug te vinden en rustig na te lezen op onze website: https://www.lingadore.nl/verzendkosten-retour/

Kunnen wij verder nog helpen?

Ik ben het retouretiket kwijt.

Dit is geen probleem! Je kunt je bestelling terugsturen naar het volgende adres:

LingaDore / Mendels Fashion Group
Antwoordnummer 8010
7090 ZX Dinxperlo

Let er wel op dat je naam en ordernummer zichtbaar op de doos geschreven staat.

Kan ik een artikel ruilen?

Dit kan helaas niet. Het makkelijkste is om een nieuwe bestelling te plaatsen en het andere artikel retour sturen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Wat vervelend! Je kunt uiteraard een nieuwe bestelling plaatsen. Of neem even contact met ons op. Dit kan telefonisch via 0315 65 3202. We zijn maandag tot en met donderdag bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur en vrijdags van 08.00 tot 14.45 uur. Of stuur een e-mail (o.v.v. je ordernummer) naar webshop@lingadore.com. Met foto’s erbij wordt het probleem meteen inzichtelijk voor ons, dus als je die meestuurt kunnen we je nog sneller helpen.

We vinden samen altijd een passende oplossing!